Hej igen! Det var ett tag sen jag skrev nu, jag har virkat lite, men jag glömde att ta bilder, så nu kommer det lite bilder :)
I fredags fick jag Mia Bengtssons
nya bokDet står "Till Julia! Tack så hjärtligt för din hjälp! Lycka till och virka lugnt!"
Om du undrar varför det står "tack så hjärtligt för din hjälp", så var det för att jag testvirkade ett mönster till hennes nya bok! (det var innan jag skapade bloggen) jag fick provvirka en panda och det var riktigt kul och ett ärofyllt uppdrag! :)
en liten bild på pandan (fast den är ju inte ny, den har varit klar för flera månader sedan)
Jag virkade en liten glassbrosch ifrån hennes nya bok, som nu sitter på min skolväska :D
Jag har också börjat virka på en harajukuflicka från Mias andra bok
